FAQ
Wij hebben hiernaast voor u een overzicht van de meest veelgestelde vragen samengesteld. Mocht u uw vraag hier niet tussen vinden, helpen wij u natuurlijk graag persoonlijk verder.
veelgestelde vragen
Al onze specialisten voldoen aan de hoogste kwaliteitsnorm en zijn op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op tandheelkundig gebied. Dit kunnen we garanderen doordat alle behandelaars deelnemen aan alle laatste nascholingen, te zien in de KRT. Daarnaast hebben onze behandelaars elk een specialisatie waarin zij uitmunten, deze kunt u nalezen in het artsenprofiel.
Binnen onze praktijk hechten we waarde aan verificatie. We houden dan ook regelmatig intercollegiaal overleg: twee weten immers meer dan één. Op die manier wil ons deskundig team u van de best mogelijke zorg voorzien. Daarnaast staan we een transparant behandelproces voor. U heeft altijd inzage in uw foto’s en dossiers, kunt deze voor eigen bezit opvragen en u heeft altijd recht op een second opinion.
Door een uitgebreid zorgaanbod kunnen wij vrijwel alle behandelingen onder een dak aanbieden. Nagenoeg alle specialisaties hebben wij in huis en mochten we u toch een enkele keer door moeten verwijzen, dan zal uw hoofdbehandelaar dit traject coördineren en u hierin begeleiden.
Daar hoeft u zich in onze praktijk geen zorgen over te maken: wij plannen samen met u uw halfjaarlijkse controle in en sturen u tijdig een herinnering.
Bij ons kunt u te allen tijde terecht. U kunt gerust binnenlopen voor een vraag of neem via de chat contact op met onze balie. Overigens kunt u in geval van spoed altijd bij ons terecht. Zo doen we er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Wij doen er alles aan om de zorg over uw gebit zo goed mogelijk te combineren met uw drukke schema. Onze werktijden zijn flexibel en efficiënt, wachttijden zijn uitzonderlijk en in geval van uitloop brengen we u tijdig op de hoogte. Dit alles om zo kort mogelijk uw dag te onderbreken voor een bezoek aan de tandarts.
Bij ons wordt uw zorg gecoördineerd door één hoofdbehandelaar. Deze persoonlijke begeleiding bevordert een vertrouwde arts-patiëntrelatie waardoor u zich snel thuis zult voelen in onze praktijk. De hoofdbehandelaar houdt uw dossier nauwkeurig bij en zal u begeleiden indien een bepaalde behandeling door een andere specialist gewenst is.
Wij houden het graag helder. Bij binnenkomst stellen we u op de hoogte van de huidige stand van uw gebit en informeren we u welke behandeling we adviseren, hoe en waarom. Samen met u stellen we vervolgens een behandelplan op. Daarbij denken met u mee over het optimaal benutten van uw verzekering. Zo behoudt u het overzicht en neemt u samen met ons de regie over een gezond en esthetisch gebit in handen.